Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (podstawa prawna)
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651), z dniem 1 maja 2008 roku uruchomiona została Elektroniczna Skrzynka Podawcza.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
W celu złożenia wniosku do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Końskich konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Końskich:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:30-15:30) do Sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Końskich i mieszczącego się w pokoju nr 8 (w podwórku) przy ul. Kieleckiej 5 w Końskich na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.